Oferta Speciala

1. DEFINITII

SITE – Domeniul www.freeshop.ro

CONTINUT are urmatoarea definitie:

•    toate informatiile de pe SITE care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament numeric;
•    continutul oricarui e-mail trimis UTILIZATORILOR sau CLIENTILOR de catre Freeshop prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
•    orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre un angajat al Freeshop UTILIZATORULUI sau CLIENTULUI, conform informatiilor de contactare, specificate sau nu de catre acesta;
•    informatii legate de produsele, serviciile si/sau tarifele practicate de Freeshop intr-o anumita perioada;
•    date referitoare la Freeshop, sau alte date privilegiate ale acesteia.

CAMPANIE - actiunea de a expune in scop comercial, exclusiv in mod electronic si doar prin intermediul site-ului un numar finit de produse avand un stoc limitat si predefinit, pentru o perioada limitata de timp stabilita de catre Freeshop.

SERVICIU - serviciul de comert electronic condus exclusiv pe portiunile public disponibile ale SITE-ULUI, in sensul acordarii posibilitatii CLIENTULUI sa contracteze produse si/sau servicii folosind mijloace exclusiv electronice, incluzand si alte mijloace de comunicare la distanta (i.e. telefonic).

CONT - ansamblul format dintr-o adresa de e-mail si o parola care permit unui singur CLIENT accesul la zone restrictionate ale SITE-ULUI prin care se face accesul la SERVICIU.

CLIENT - Persoana fizica care are calitatea de MEMBRU Freeshop, detine un CONT si care a plasat cel putin o comanda pe site.

DOCUMENT - prezentele Termeni si Conditii


CONTRACT la distanta - conform definitiei cuprinse in O.G. 130/2000 art. 2 lit.a.: contractul de furnizare de produse sau servicii incheiat intre un comerciant si un consumator, in cadrul unui sistem de vanzare organizat de catre comerciant, care utilizeaza in mod exclusiv, inainte si la incheierea acestui contract, una sau mai multe tehnici de comunicatie la distanta;

NEWSLETTER / ALERTA - mijlocul de informare periodic, exclusiv electronic, respectiv posta electronica (e-mail, SMS), asupra produselor, serviciilor si/sau promotiilor desfasurate de catre Freeshop intr-o anumita perioada, fara niciun angajament din partea Freeshop cu referire la informatiile continute de acesta.


2. GENERAL

2.1. Documentul stabileste termenii si conditiile de utilizare ai Siteului/Continutului/Serviciului de catre Client.

2.2. Folosirea, inclusiv dar nelimitandu-se la accesarea, vizitarea si vizualizarea, Continutului/Serviciului, implica aderarea Clientului la prezentele Termeni si Conditii in afara de cazul in care continutul respectiv nu are conditii de folosire distinct formulate.

2.3. Accesul la Serviciu se face exclusiv prin accesarea siteului www.freeshop.ro.

2.4. Prin folosirea Siteului/Continutului/Serviciului, Clientul este singurul responsabil pentru toate activitatile care decurg prin folosirea acestuia. De asemenea, acesta raspunde pentru orice daune materiale, intelectuale sau electronice sau de orice alta natura produse Siteului, Continutului, Serviciului, Freeshop, in conformitate cu legislatia romana in vigoare.

2.5. In cazul in care Vizitatorul sau Clientul nu este de acord si/sau nu accepta si/sau isi revoca acceptul dat pentru Document:

2.5.1. Acesta renunta la: accesul la Serviciu, alte servicii oferite de Freeshop prin intermediul Site-ului, primirea newslettere-lor/alertelor si/sau comunicarilor din partea Freeshop de orice natura (posta electronica, apel telefonic, SMS etc), fara nicio garantie ulterioara din partea Freeshop.

2.5.2. Poate reveni in orice moment asupra deciziei sale de a nu fi de acord si/sau a nu accepta documentul, sub forma in care acesta va fi disponibil in acel moment.

2.6. Pentru a-si exercita dreptul prevazut la art 2.5, acesta poate sa contacteze Freeshop, sau sa foloseasca legaturile din continutul primit de la Freeshop destinate acestui scop.

2.7. Clientul nu poate sa revoce acordul exprimat in favoarea Documentului pe perioada derularii unui Contract sau pana in momentul in care acesta nu va achita contravaloarea tuturor Contractelor neonorate fata de Freeshop.

2.8. In cazul in care Clientul a achitat contravaloarea tuturor Contractelor neonorate fata de Freeshop si isi revoca acordul exprimat in favoarea Documentului pe perioada derularii unei Comenzi, Clientul va indica motivele revocarii acordului sau, urmand a stabili impreuna cu Freeshop modalitatea de solutionare a cazului. Daca in urma revocarii acordului, clientul solicita in mod expres si neechivoc anularea comenzilor aflate in derulare, Freeshop le poate anula, urmand a restitui clientului sumele achitate in termenul prevazut de lege.

2.9. Acest Site este adresat doar Clientilor persoane fizice care au cel putin 18 ani, care au parcurs etapele inregistrarii corespunzatoare si care nu au fost suspendati sau inlaturati de catre Freeshop, indiferent de motivul suspendarii sau al inlaturarii. Posibilitatea de a comanda online este disponibila doar persoanelor cu domiciliul in Romania. Devenind Clienti, Freeshop va considera ca persoana intruneste conditiile sus mentionate.


3. CONTINUT

3.1.Continutul, astfel cum este definit in preambul, incluzand dar nelimitandu-se la logo-uri, reprezentari stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text si/sau continut multimedia prezentate pe Site, sunt proprietatea exclusiva a Freeshop, acesteia fiindu-i rezervate toate drepturile obtinute in acest sens in mod direct sau indirect (prin licente de utilizare si/sau publicare).

3.2. Clientului nu ii este permisa copierea, distribuirea, publicarea, transferul catre terte parti, modificarea si/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricarui continut in orice alt context decat cel original intentionat de Freeshop, includerea oricarui continut in afara site-ului Freeshop, indepartarea insemnelor care semnifica dreptul de autor al Freeshop asupra continutului precum si participarea la transferul, vanzarea, distributia unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afisarea continutului, decat cu acordul expres al Freeshop.

3.3. Orice continut la care Clientul are si/sau obtine acces prin orice mijloc, se afla sub incidenta Documentului.

3.4. Clientul poate copia, transfera si/sau utiliza continut numai in scopuri personale sau non-comerciale, numai in cazul in care acestea nu intra in conflict cu prevederi ale Documentului.

3.5. Niciun continut transmis catre Client, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau dobandit de acesta prin accesare, vizitare si/sau vizualizare nu constituie o obligatie contractuala din partea Freeshop si/sau al angajatului Freeshop care a mijlocit transferul de continut, in cazul in care aceasta exista, fata de respectivul continut.

3.6. Este interzisa orice utilizare a Continutului in alte scopuri decat cele permise expres prin documentul prezent.


4. CONTACT

4.1. Freeshop publica pe site datele de identificare si contact, actualizate spre informarea Clientilor.

4.2. Prin utilizarea formularului de contact sau al serviciului prezent pe site, Clientul permite Freeshop sa il contacteze prin orice mijloc disponibil, incluzand si mijloacele electronice, respectiv posta electronica (e-mail, SMS).

4.3. Completarea partiala sau integrala a formularului de contact si trimiterea acestuia nu reprezinta in niciun fel un angajament din partea Freeshop de a contacta Clientul.

4.4. Accesarea Site-ului, folosirea informatiilor prezentate in cadrul acestuia, vizitarea paginilor sau trimiterea de e-mail-uri sau notificari adresate Freeshop se realizeaza in mod electronic, telefonic, sau prin orice alt mod de comunicare disponibil Clientului. Astfel Freeshop va considera ca Clientul consimte la primirea notificarilor din partea Freeshop in modalitate electronica si/sau telefonica, incluzand si comunicari prin e-mail, SMS sau prin anunturi pe site.

4.5. Freeshop isi rezerva dreptul de a nu raspunde solicitarilor de orice natura, care nu au legatura cu produsele/serviciile prezente pe site sau cu un contract incheiat cu un Client, primite prin orice mijloc de comunicare (electronic, apel telefonic, SMS, etc).

5. NEWSLETTERE SI ALERTE

5.1. In momentul in care Clientul isi creeaza un Cont pe Site, accepta Documentul (Termeni si Conditii), exprimandu-si acordul cu privire la primirea de newslettere si/sau alerte din partea Freeshop, transmise prin posta electronica (e-mail, SMS) si/sau apel telefonic. Optiunea cu privire la acordul emis de catre Client, poate fi modificata in orice moment, cu respectarea prevederilor art. 5.3.

5.2. Datele preluate de la un Client, in scopul expedierii newslettere-lor si/sau alertelor, pot si vor fi folosite de catre Freeshop in limitele Politicii de Confidentialitate.

5.3. Renuntarea la primirea newslettere-lor si/sau alertelor de catre Client se poate face in orice moment:

5.3.1. folosind legatura special destinata din cadrul oricaror newslettere si/sau alerte primite
5.3.2. prin contactarea Freeshop, telefonic si/sau pe e-mail, sau utilizand instrumentele disponibile pe site la sectiunea “Contul meu - Doresc sa fiu abonat la newsletter ”, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta.

5.4. Renuntarea la primirea newslettere-lor si/sau alertelor nu implica renuntarea la acceptul dat pentru document.

5.5. Freeshop isi rezerva dreptul de a selectiona Clientii care si-au exprimat anterior de a primi newsletter si/sau alerte catre care va trimite astfel de notificari, cat si dreptul de a elimina din baza sa de date orice Client, fara nici un angajament ulterior din partea Freeshop. In acest caz, Clientul se poate adresa Departamentului Relatii cu Clientii al Freeshop pentru a primi justificarile necesare in legatura cu orice decizie si/sau actiune intreprinsa de Freeshop, in sensul prezentului articol.

6. CAMPANII PROMOTIONALE

6.1. Campaniile Promotionale desfasurate pe www.freeshop.ro sunt anuntate prin mijloace de comunicare (newsletter, SMS) sau in site (bannere, pop-up) si respecta Regulamentul creat pentru fiecare dintre acestea. Regulamentul pentru fiecare campanie promotionala va fi atasat fiecarei Promotii si/sau Campanii.

6.2. Prin acceptarea documentului Termeni si Conditii precum si comandarea produselor care fac obiectul Campaniilor si Promotiilor, Clientul isi exprima acordul cu privire la Regulamentul emis de catre Freeshop pentru campanile speciale si promotiile desfasurate.

6.3. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica oricare din conditiile stabilite in regulamentul campaniei respective, in perioada desfasurarii campaniei, din motive intemeiate, dar nu inainte de a anunta publicul despre aceste modificari.

6.4. In calitate de organizator, Freeshop isi rezerva dreptul de a intrerupe Campania Promotionala oricand pe parcursul desfasurarii acesteia, cu informarea prealabila a consumatorilor prin mijloace de comunicare corespunzatoare (afisare pe site, semnalizare in magazine, etc.).

6.5. Promotiile pe www.freeshop.ro nu se cumuleaza intre ele. Acest lucru este valabil pentru orice forma de reducere (carduri de fidelitate, coduri promotionale, vouchere cadou, reduceri procentuale de pe site, etc) ca regula, cu exceptia situatiilor in care este mentionat altfel in promotie. De asemenea, in cazul existentei unor vouchere procentuale, detinatorul unui asemenea voucher nu poate beneficia de reducerea cumulata conferita de aplicarea voucherului procentual la reducerea deja existenta in cadrul unei promotii. Campaniile promotionale nu se cumuleaza cu alte reduceri, promotii sau actiuni de fidelizare existente in acelasi interval de timp. Acest lucru este specificat in regulamentul campaniei respective.

6.6. Orice promotie la care se aplica vouchere de reducere se limiteaza la un singur voucher per persoana fizica sau persoana juridica (identificat ca si client / utilizator / user).

6.7. Fiecare voucher este limitat la o singura utilizare si are valabilitate pentru o perioada limitata de timp, astfel cum se va mentiona in Termeni si Conditii aferente si in mailul de oferire a voucherului.

6.8. Niciun voucher nu poate fi aplicat altor promotii/oferte cu exceptia celor strict mentionate in oferta respectiva. Codul de voucher nu se cumuleaza cu alte promotii aflate in desfasurare.

6.9. In cazul promotiilor in care comanda contine mai multe produse, valoarea discount-ului se aplica proportional cu valoarea fiecarui produs in parte. In consecinta, returnarea produselor din aceasta categorie de promotii va cadea in incidenta articolului 6.9.1.2.

6.9.1. Anulare, retur comanda.

6.9.1.1. In cazul in care o comanda la care s-a aplicat reducere este anulata, respinsa sau returnata integral, Clientului i se va returna integral suma platita care figureaza pe factura.

6.9.1.2. In cazul in care o comanda la care s-a aplicat reducere si contine mai multe produse este returnata partial (promotii de tip 30%, 40%, 60% la al doilea/al treilea produs), Clientul nu mai beneficiaza de promotia/voucherul acordate produselor cumparate. Produsele vor fi in consecinta recalculate si refacturate la pret intreg, suma rambursata reprezentand diferenta dintre suma facturata initial si pretul intreg al produsului/produselor pe care Clientul decide sa il/le pastreze.

7. POLITICA DE CONFIDENTIALITATE

7.1. Freeshop colecteaza date cu caracter personal si date cu caracter special (CNP), pe paginile Siteurilor sale, numai cu acordul voluntar al Membrului sau al Clientului, in urmatoarele scopuri:

•    validarea, expedierea si facturarea comenzilor catre acesta;

•    rezolvarea anularilor sau a problemelor de orice natura referitoare la o comanda sau un contract, la serviciile sau produsele achizitionate de catre acesta;

•    pentru a asigura accesul acestuia la serviciu;

•    pentru trimiterea de newslettere si/sau alerte periodice, prin folosirea postei electronice (e-mail, SMS) si/sau prin apel telefonic;

•    contactarea acestuia, la cererea sa voluntara;

•    contactarea acestuia, in chestiuni de Relatii cu Clientii;

•    scopuri statistice

Prin crearea Contului, fiecare Membru sau Client si-a exprimat consimtamantul ca Freeshop sa colecteze si sa adminstreze datele acestuia cu caracter personal, in conditiile si cu respectarea prevederilor Legii 677/2001.

În virtutea accesarii (comandarii) produselor/serviciilor Freeshop, Clientul este de acord cu (isi da consimtamântul pentru) procesarea datelor cu caracter personal de catre Freeshop în propriul sistem informatic, atât manual cât si automat, în scopurile enuntate la punctul 7.1, în conformitate cu art.5 alin.1 din Legea nr. 677/2001 privind protectia si prelucrarea datelor personale. Daca Clientul nu este de acord cu prelucrarea datelor sale personale de catre Freeshop, acesta are dreptul de a nu utiliza website-ul si de a nu oferi companiei Freeshop date cu caracter personal.

7.2 Clientul are dreptul de a se opune in limitele prevazute de art.2.8, colectarii datelor sale personale si sa solicite stergerea acestora, revocandu-si astfel acordul dat pentru document, si renuntand astfel la orice drept implicit specificat in acesta si fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata pretinde celeilalte daune-interese.

7.3. Pentru exercitarea drepturilor conform art. 7.2, Clientul se va adresa Freeshop, prin accesarea uneia din modalitatile stipulate in cadrul art. 5.3.

7.4. Folosindu-se de formularele disponibile pe site sau contactând departamentul de Relatii cu Clientii, Clientul are dreptul de a modifica datele pe care le-a declarat initial pentru a reflecta orice modificare survenita, in cazul in care aceasta exista.

7.5. Politica de confidentialitate Freeshop se refera doar la datele furnizate voluntar de catre Client exclusiv pe site. Freeshop nu raspunde pentru politica de confidentialitate practicata de catre oricare alt tert la care se poate ajunge prin legaturi, indiferent de natura acestora, in afara siteului.

7.6. Freeshop se obliga ca datele colectate ale Clientului sa fie folosite numai in conformitate cu scopurile declarate si sa nu faca publice, sa vanda, inchirieze, licentieze, transfere, etc. baza de date continand informatii referitoare la datele cu caracter personal sau special ale Clientului vreunui tert neimplicat in indeplinirea scopurilor declarate.

7.7. Exceptie de la prevederile art. 7.6 va face situatia in care transferul/accesarea/vizualizarea/etc este ceruta de catre organele abilitate in cazurile prevazute de reglementarile in vigoare la data producerii evenimentului.

7.8. Freeshop garanteaza ca datele personale ale unui Utilizator, colectate prin intermediul formularului de contact, vor fi folosite numai pana la solutionarea problemei comunicate de acesta, dupa care vor deveni date cu caracter exclusiv statistic.
7.9. Freeshop nu raspunde pentru defectiunile care pot periclita securitatea serverului pe care este gazduita baza de date care contine aceste date cu caracter personal.

8. POLITICA DE VANZARE ONLINE

8.1. Accesul la serviciu

8.1.1. Accesul la serviciu este permis oricarei persoane fizice care a implinit varsta de 18 ani si a persoanelor juridice, care detin un Cont de Utilizator pe www.Freeshop.ro.

8.1.2. Pentru a i se permite accesul la serviciu, Clientul va trebui sa accepte prevederile Documentului.

8.1.3. Freeshop isi rezerva dreptul de a restrictiona sau exclude accesul Clientului la Serviciu si/sau de a sterge sau restrictiona Contul acestuia, in limitele legii, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii Clientului pe site, accesul si existenta Contului acestuia ar putea prejudicia sau prejudiciaza in vreun fel Freeshop. Cu respectarea prevederilor art. 5.5. cu privire la notificarea Clientului despre actiunile si sau deciziile Freeshop, acesta se poate adresa Departamentului de Relatii cu Clientii al companiei, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor sus mentionate.

8.1.4. In situatia in care Freeshop descopera neregularitati si/sau incalcari de orice fel a prevederilor din prezentul capitol, care conduc la prejudicierea sau perturbarea in orice fel a activitatii companiei, Freeshop isi rezerva dreptul la libera sa alegere, de a anula, limita, restrictiona, suspenda sau exclude accesul Clientului la Continut sau Serviciu. In acest caz, Clientul se poate adresa Departamentului Relatii cu Clientii al Freeshop pentru a primi justificarile necesare in legatura cu masurile adoptate in sensul prezentului articol, si data de la care acestea au fost sau vor fi aplicate.

8.2. Produse si servicii

8.2.1. Freeshop poate publica pe site informatii despre produse, servicii si/sau promotii practicate de catre acesta sau de catre oricare alt tert cu care Freeshop are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada si in limita stocului disponibil.

8.2.2. Produsele si/sau serviciile achizitionate prin intermediul serviciului sunt destinate exclusiv uzului personal al Clientului.

8.2.3. Freeshop poate limita unuia sau mai multor Clienti capacitatea de achizitionare a unor produse sau servicii disponibile pe site la un moment dat., in conditiile art. 8.1.3. De asemenea, clientului ii poate fi limitat numarul de produse achizitionate in cazul in care Freeshop constata ca acestea nu sunt folosite pentru uzul personal, ci pentru a obtine beneficii prin redistribuirea/ revanzarea lor.

8.2.4. Toate tarifele aferente produselor prezentate pe site sunt exprimate in lei (RON) si includ TVA.

8.2.5. Facturarea produselor achizitionate se face exclusiv in RON.

8.2.6. Toate informatiile folosite pentru descrierea produselor si/sau serviciilor disponibile pe site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Freeshop, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.

8.3. Comanda online

8.3.1. Clientul poate efectua comenzi de produse comercializate la un moment dat, exclusiv pe site, prin adaugarea produsului/produselor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza comanda efectuand plata prin una dintre modalitatile indicate expres. Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un produs este disponibil pentru achizitie in masura in care Campania este activa si exista stoc pozitiv pentru acesta. Adaugarea unui produs in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii comenzii, nu atrage dupa sine rezervarea automata a acestuia.

8.3.2. Prin finalizarea comenzii Clientul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte si complete la data plasarii comenzii, denumita in cadrul acestui document si comanda emisa.

8.3.3. Prin finalizarea comenzii Clientul consimte ca Freeshop poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil /agreat de Freeshop si prevazut in cadrul prezentului Document, in orice situatie in care este necesara contactarea Clientului.

8.3.4. Freeshop poate denunta unilateral comanda efectuata de catre Client, in urma unei notificari prealabile adresate Clientului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:

8.3.4.1. datele furnizate de catre Client, pe site sunt incomplete sau incorecte;

8.3.4.2. activitatea Clientului pe site poate si/sau produce daune de orice natura, sau prejudiciaza in orice fel  Freeshop si/sau partenerii acestuia;

8.3.5. Clientul poate renunta la o comanda efectuata, atunci cand este contactat in conformitate cu art. 7.3.;

8.3.7. Clientul are dreptul de a anula o comanda achitata cu cardul, in termen de maxim 24 de ore de la plasarea acesteia. In acest sens, Clientul va transmite in scris echipei Freeshop solicitarea de anulare a comenzii.

8.3.8. Detaliile de livrare a produselor incluzand dar nelimitandu-se la timpul necesar livrarii nu constituie o obligatie contractuala din partea Freeshop, fara ca vreo parte sa poata pretinde celeilalte daune-interese, in cazul in care oricare parte poate fi sau este prejudiciata in orice mod de pe urma incalcarii acestora.

8.4. Comanda telefonica

8.4.1. Clientul Freeshop poate efectua comenzi telefonice.

8.4.1.1. Pentru a plasa o comanda telefonica, Clientul trebuie sa apeleze Departamentul de Relatii cu Clientii al Freeshop, la numerele afisate in site, sa transmita operatorului care preia apelul toate informatiile necesare plasarii comenzii. Aceste informatii cuprind dar nu se limiteaza la:

- Denumirea si/sau codul produselor dorite

- Cantitatea din fiecare produs pe care Clientul doreste sa o comande

- Datele de facturare si livrare (Nume Client, date cu caracter personal - CNP - adrese complete de facturare/livrare)

8.4.1.2. Dupa comunicarea catre operator a produselor (si cantitatilor dorite), Clientul va fi informat in legatura cu disponibilitatea produselor/cantitatilor in stocul Freeshop, in urma acestor informatii, Clientul fiind in masura sa decida daca va continua procesul de comanda telefonica sau va renunta.


8.5. Contract

8.5.1. Freeshop va include in coletul expediat catre Client, in functie de tipicul fiecarui produs, toate documentele necesare care sa ateste achizitionarea produselor/serviciilor de catre Client.

8.5.2. Freeshop va facilita informarea Clientului asupra stadiului de finalizare in care se afla comanda sa.

8.5.3. Contractul la care se adauga documentele care atesta livrarea catre Client a produselor contractate de acesta, de partea Freeshop, devine Contract onorat.

8.6. Transport

8.6.1. Livrarea catre Client a produselor/serviciilor achizitionate, este efectuata prin intermediul unei firme de curierat rapid. Firma de curierat rapid, prelucreaza date cu caracter personal ale Clientului Freeshop, exclusiv pentru prestarea serviciilor de transport a produselor achizitionate de acestia de pe website-ul companiei si numai cu respectarea intocmai a prezentului document Termeni si Conditii Freeshop. In acest sens, firma de curierat rapid poate contacta Clientii Freeshop prin orice mijloc de comunicare (e-mail, telefon, SMS) in limitele si in scopul prevazut in prezentul articol.

8.6.2. Livrarile se vor efectua în medie, în maximum 3 si 5 zile lucratoare de la efectuarea comenzii. În cazul campaniilor speciale, termenul de livrare poate suferi modificari, Clientul urmand a fi anuntat de acestea in email-ul de confirmare a comenzii, prin email sau apel telefonic.

8.7. Calitate si garantii

8.7.1. Fiecare produs comercializat de Freeshop beneficiaza de o garantie de conformitate conform prevederilor Legii 449/2003, inclusiv pentru cazurile in care informatiile privind calitatea produselor oferite de fabricantul produsului lipsesc.  

In conformitate cu art. 11 din Legea 449/2003 fiecare Client poate solicita in cazul lipsei conformitatii, repararea, inlocuirea produsului in limita stocului disponibil, sau returnarea contravalorii acestuia.

8.7.2. In cazul in care Freeshop nu poate executa contractul din cauza ca produsul nu este disponibil, va informa Clientul despre aceasta indisponibilitate, la data la care Freeshop ia la cunostinta despre acest caz. In eventualitatea in care produsul a fost deja platit de catre Client, sumele achitate vor fi rambursate de catre Freeshop in termen de maximum 14 zile calendaristice, conform art. 11 alin. 2 din Legea 130/2000 privind executarea contractelor la distanta.


8.8. Returnarea produselor

8.8.1. Clientul Freeshop poate returna produsele achizitionate prin intermediul unui Contract, in urmatoarele situatii:

8.8.1.1. Coletele prezinta deteriorari severe;

8.8.1.2. Produsele au fost livrate/facturate gresit;

8.8.1.3. Produsele prezinta defecte de fabricatie;

8.8.1.5. Conform art. 7 alin. 1 din OG 130/2000, Clientul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 14 zile calendaristice de la data primirii produsului/produselor, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. In acest caz, cheltuielile directe de returnare a produselor vor cadea, conform legii, in sarcina Clientului. “Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului.”

8.8.1.6. Contravaloarea comenzii va fi returnata de catre Freeshop in maxim 14 zile calendaristice de la data returnarii  produsului/produselor comandate de catre client, in aceeasi stare in care acestea i-au fost predate, prin transfer bancar intr-un cont IBAN indicat in scris de catre Client.  In cazul in care produsul/produsele vor fi desfacute/deteriorate/sau in alta stare decat cea primita, Freeshop nu va accepta returul pentru aceste produse si nu va efectua nicio o plata, produsul/produsele urmand a fi retrimise catre Client, conform art. 8.8.4.

8.8.2. Clientul se obliga sa notifice Freeshop intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin e-mail in termen de maxim 14 zile calendaristice de la primirea produselor si/sau serviciilor.

8.8.3. Clientului care a notificat Freeshop conform art 8.8.1.5, ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire vor fi returnate in maxim 14 zile calendaristice, in caz contrar, Freeshop considerand cererea nefondata/invalida si poate refuza returul.

8.8.4. Clientul Freeshop nu va putea sa returneze produsele achizitionate si/sau nu va pretinde orice alte daune-interese/despagubiri, in urmatoarele situatii:

8.8.4.1. In cazul in care cererea de returnare pentru oricare din situatiile prevazute in art. 8.8.1. are data de expediere a notificarii intentiei de returnare care depaseste perioada de 14 zile calendaristice prevazute conform art 8.8.2, calculata din ziua lucratoare urmatoare datei contractului onorat.

8.8.4.2. In cazul in care se returneaza un produs avand ca motivatie una dintre situatiile prevazute in art. 7.8.1, iar produsul returnat nu este in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate documentele care l-au insotit).

8.8.5. In cazul rambursarii contravalorii produsului, aceasta se va face in cel mult 14 zile lucratoare de la confirmarea returului.

8.8.6. Contravaloarea serviciilor suplimentare incluzand, dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitata de catre client, nu se ramburseaza.

8.8.7. In toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de catre client exceptie facand situatiile prezentate la punctele 8.8.1.1; 8.8.1.2; 8.8.1.3 precum si in cazul lipsei conformitatii conform 8.8.1., situatie in care Freeshop va suporta contravaloarea transportului. De asemenea, in cazul, livrarii unui/unor produs(e) necomandat(e), cheltuielile de returnare sunt in sarcina Freeshop.

9. FRAUDA

9.1. Freeshop nu solicita Clientilor sau Utilizatorilor sai prin niciun mijloc de comunicare (e-mail/telefonic/SMS, etc.) informatii referitoare la date confidentiale, conturi/carduri bancare sau parole personale.

9.2. Clientul isi asuma intreaga responsabilitate pentru divulgarea catre orice tert, a datelor sale confidentiale.

9.3. Freeshop declina orice responsabilitate, in situatia in care un Client ar fi/este prejudiciat sub orice forma de catre un tert care ar pretinde ca este/reprezinta interesele Freeshop.

9.4. Clientul va informa Freeshop asupra unor asemenea tentative, folosind datele de contact.

9.5. Comunicarile realizate de catre Freeshop prin mijloace electronice de comunicare la distanta (i.e. e-mail) contin datele de identificare complete si conforme ale expeditorului sau legaturi catre acestea, la data transmiterii continutului.

9.6. Urmatoarele scopuri, odata atinse, vor fi considerate tentativa de fraudare a Siteului/Continutului si/sau al Freeshop, aceasta din urma rezervandu-si dreptul de a pune in miscare urmarirea penala impotriva aceluia sau acelora care a(u) incercat sa, sau a(u) atins acest(e) scop(uri):

9.6.1. de a accesa datele de orice tip ale altui Client prin folosirea unui cont sau prin orice alta metoda

9.6.2. de a altera sau de a modifica continutul Siteului sau orice corespondenta expediata prin orice modalitate de catre Freeshop catre Client

9.6.3. de a afecta performantele serverului/serverelor pe care ruleaza siteul

9.6.4. de a accesa sau de a divulga oricarui tert care nu are autoritatea legala necesara, continutul expediat prin orice mijloc de catre Freeshop catre Client atunci cand acesta nu este destinatarul legitim al continutului.

10. LIMITARE DE RESPONSABILITATE

10.1. Freeshop nu poate fi tinut responsabil in niciun fel in fata niciunui Client care utilizeaza Site-ul sau Continutul, altfel decat in limita articolelor ce constituie Termeni si Conditii.

10.2. In cazul in care un Client considera ca un Continut expediat prin orice mijloc de catre Freeshop violeaza drepturile de copyright sau orice alte drepturi, acesta poate sa contacteze pentru detalii Freeshop, conform detaliilor de contact, astfel incat Freeshop sa poata lua o decizie in cunostinta de cauza.

10.3. Freeshop nu raspunde de continutul, calitatea sau natura altor site-uri la care se ajunge prin legaturi din continut, indiferent de natura acestor legaturi. Pentru respectivele site-uri, raspunderea o poarta, integral, proprietarii acestora.

10.4. Freeshop este exonerata de orice vina in cazul utilizarii siteurilor si/sau al continutului transmis catre Client, prin orice mijloc (electronic, telefonic, etc.), prin intermediul siteurilor, e-mail-ului sau al unui angajat al Freeshop, atunci cand aceasta utilizare a continutului poate sau produce pagube de orice natura Clientului si/sau oricarui tert implicat in acest transfer de Continut.

10.5. Freeshop nu ofera niciun fel de garantii directe sau indirecte ca:

10.5.1. serviciul va fi potrivit cerintelor clientului;

10.5.2. serviciul va fi neintrerupt, sigur sau fara erori de orice fel;

10.5.3. produsele/serviciile obtinute gratis sau contra-cost prin intermediul serviciului vor corespunde cerintelor sau asteptarilor clientului.

10.6. In limita prevederilor Termeni si Conditii, operatorii, administratorii si/sau proprietarii site-ului nu sunt sub nicio forma responsabili pentru relatiile sau consecintele acestora rezultand din, dar nelimitandu-se la, achizitii, oferte speciale, promotii, promovari, sau oricare alt tip de relatie / legatura / tranzactie / colaborare / etc. care pot aparea intre client si Freeshop.

10.7. Materialele de promovare (incluzand dar nelimitandu-se la bannerele de campanie), utilizate pentru prezentarea fiecarei campanii pe site si/sau pe pagina de Facebook a companiei, au caracter exclusiv de promovare a brandurilor, fara ca utilizarea bannerelor a fi interpretata ca fiind o obligatie asumata de Freeshop de a detine efectiv in stoc pentru scopuri de comert, produsele ce apar sau pot sa apara in cadrul acestora. Astfel, numai produsele prezentate pe site, avand indicate pretul de vanzare si caracteristicile acestora servesc scopurilor comerciale ale companiei (sunt disponibile pentru vanzare).

11. FORTA MAJORA SI CAZUL FORTUIT

11.1. Exceptand cazurile in care nu au prevazut in mod expres altfel, niciuna din partile unui contract incheiat, care este inca in derulare, nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial, a oricareia din obligatiile care ii incumba in baza contractului, daca neexecutarea obligatiei respective a fost cauzata de un eveniment de forta majora.

11.2. Partea sau reprezentantul legal al partii care invoca evenimentul mai sus mentionat, va aduce la cunostinta celeilalte, imediat si in mod complet, producerea acestuia si sa ia orice masuri care-i stau la dispozitie in vederea limitarii consecintelor respectivului eveniment.

11.3. Partea sau reprezentantul legal al partii care invoca evenimentul mai sus mentionat este exonerat de la aceasta obligatie numai in cazul in care evenimentul o impiedica sa o duca la bun sfarsit.

11.4. Daca in termen de 15 zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza, fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a acestui contract fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.

11.5. Partea care invoca evenimentul de forta majora trebuie sa faca dovada imposibilitatii executarii obligatiilor in termen de 30 zile de la data producerii evenimentului.

12. LITIGII

12.1. Prin folosirea/vizitarea/vizualizarea/etc siteurilor si/sau al oricarui continut trimis de catre Freeshop Clientului prin accesare si/sau expediere prin orice mijloc (electronic, telefonic, etc), acesta se declara de acord cu prevederile "Termeni si conditii".

12.2. Orice disputa cu referire la prezentele Termeni si Conditii care ar putea sa apara intre Client si Freeshop se va rezolva pe cale amiabila, partile depunand toate diligentele necesare in acest sens.

12.3. Orice disputa, de orice fel, care ar putea sa apara intre Client si Freeshop  sau partenerii sai, se va rezolva pe cale amiabila. Daca aceasta nu va fi posibila, conflictul va fi solutionat de catre instanta competenta de la sediul Freeshop, in conformitate cu legile romane in vigoare.

12.4. Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau nevalida, indiferent de cauza, aceasta clauza nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze.

12.5. Prezentul document a fost redactat si va fi interpretat in conformitate cu legislatia din Romania.

13. DISPOZITII FINALE

13.1. Freeshop isi rezerva dreptul de a putea efectua orice modificari ale acestor prevederi, precum si orice modificari ale site-ului/structurii acestuia/serviciului precum si orice continut fara notificare prealabila a Clientului.

13.2. In limita prevederilor Termeni si Conditii, Freeshop nu va putea fi facuta responsabila pentru eventualele erori aparute pe site din orice cauza, inclusiv din cauza unor modificari, setari, etc., care nu sunt facute de catre administratorul site-ului.

13.3. Freeshop isi rezerva dreptul de a introduce bannere publicitare de orice natura si/sau legaturi pe oricare pagina a site-ului, cu respectarea legislatiei in vigoare.